FAQ

Składanie zamówień
Metody płatności
Zmiany w zamówieniu
Wysyłka i dostawa
Czas dostawy
  • Jak mogę złożyć zamówienie?

    Aby złożyć zamówienie, wybierz interesujący Cię produkt, dodaj go do koszyka i postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie, aby sfinalizować zakup.

  • Kiedy otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia?

    Potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane na Twój e-mail natychmiast po dokonaniu zakupu.

  • Kiedy zaczniecie realizować moje zamówienie?

    Realizacja zamówienia rozpoczyna się zaraz po zaksięgowaniu płatności.

  • Gdzie znajdę numer zamówienia?

    Numer zamówienia zostanie przesłany na podany przez Ciebie adres e-mail. Sprawdź folder SPAM, jeśli go nie widzisz.

  • Jak skontaktować się z obsługą klienta?

    Możesz skontaktować się z nami poprzez e-mail sklep@lizet.pl lub za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie.

  • Jak mogę zapłacić za zamówienie?

    Akceptujemy płatności przez Przelewy24, BLIK, karty płatnicze oraz przelewy bankowe.

  • Kiedy otrzymam potwierdzenie płatności?

    Potwierdzenie płatności jest wysyłane natychmiast po dokonaniu transakcji.

  • Jak zapłacić tradycyjnym przelewem?

    Przelej należność na nasze konto bankowe, podając w tytule przelewu numer zamówienia.

  • Czy mogę zmienić rozmiar lub kolor po złożeniu zamówienia?

    Możliwe są zmiany, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Prosimy o jak najszybszy kontakt.

  • Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

    Tak, pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Prosimy o szybki kontakt z nami

  • Czy mogę samodzielnie wybrać rozmiary w zestawach bielizny?

    Niestety, nie ma możliwości wyboru różnych rozmiarów w zestawach.

  • Jaka jest cena wysyłki?

    Standardowa wysyłka jest zawsze bezpłatna, niezależnie od wartości zamówienia

  • Jakie firmy kurierskie dostarczają zamówienia?

    Wysyłki realizowane są przez Pocztę Polską lub kuriera Pocztex.

  • Gdzie mogę śledzić moje zamówienie?

    Numer śledzenia otrzymasz w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki, a paczkę można śledzić na stronie: https://parcelsapp.com/en/tracking/.

  • Czy mogę wybrać wysyłkę za pobraniem?

    Obecnie nie oferujemy opcji wysyłki za pobraniem.

  • Jaki jest przewidywany czas dostawy?

    Przesyłki zazwyczaj docierają w ciągu 10 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. Maksymalny czas dostawy to 60 dni roboczych.

  • Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

    Zamówienia wysyłane są w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. Po wysyłce otrzymasz numer śledzenia przesyłki.

  • Dlaczego status mojej przesyłki się nie zmienia?

    Status przesyłki może aktualizować się z opóźnieniem. Jeśli status nie zmienia się przez dłuższy czas, prosimy o kontakt.

Ponad 1400 produktów bielizny damskiej, gorsetów i topów
Darmowa dostawa dla wszystkich zamówień
Bezpieczne płatności online przez przelewy, Blik i karty
Promocje i rabaty - z nami oszczędzasz codziennie